Skargi, wnioski i pochwały.


Wersja do wydrukuPowiadom znajomegoWersja PDF

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom pasażerów Tramwaje Warszawskie uruchomiły automatyczny rejestrator  zgłoszeń dla pasażerów, którzy chcą zgłosić swoje uwagi dotyczące zadań przewozowych realizowanych przez naszą Spółkę. W tym celu prosimy dzwonić pod numer 22 534 55 66.

  Natomiast skargi  należy składać:

  • pisemnie na adres:
    Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o., 
    01-232 Warszawa
    ul. Siedmiogrodzka 20
  • e-mailem: opinie@tw.waw.pl,
  • osobiście w siedzibie Tramwajów Warszawskich Sp. z o.o. adres j. w. w godzinach 7.00 - 15.00 (od pon. do pn.)
  1. Skarga  powinna zawierać imię, nazwisko (nazwę) adres wnoszącego oraz szczegółowe dane  z opisem dotyczącym zdarzenia (data, godzina, numer linii, numer taborowy wagonu, przystanek wraz z kierunkiem jazdy tramwaju).

  2. Odpowiedzi na skargi i wnioski spełniające powyższe wymogi będą udzielane w formie pisemnej zgodnie z art. 14 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. KPA (tekst jedn. Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.).

    Zgodnie z § 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46), skargi i wnioski nie zawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o. mogą pozostawić bez rozpoznania.