11 wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przetargowym na budowę trasy tramwajowej na Nowodwory (odc. pętla „Tarchomin Kościelny” - Nowodwory)


Wersja do wydrukuPowiadom znajomegoWersja PDF

W terminie wskazanym w ogłoszeniu o zamówieniu na budowę trasy tramwajowej na Nowodwory (odc. pętla „Tarchomin Kościelny” - Nowodwory)    wpłynęło 11 wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Trasa będzie zakończona układem torowym, umożliwiającym zmianę kierunku jazdy tramwaju. Wykonawca będzie miał 8 miesięcy na realizację zamówienia od czasu podpisania umowy. Rozpoczęcie budowy trasy planowane jest na drugi kwartał 2016 roku, a zakończenie wszystkich prac - do końca 2016 roku.

Wnioski złożyli:

  1. TOR-KAR-SSON Sp. z o.o. SK (Polska);
  2. Wykonawcy występujący wspólnie:
  1. Trakcja PRKiI SA (Polska),
  2. Comsa SA (Hiszpania),
  3. AB Kauno Tiltai  (Litwa);
  1. Poltores Sp. z o.o. (Polska);
  2. Wykonawcy występujący wspólnie:
  1. Balzola Polska Sp. z o. o., Construcciones y Promociones Balzola, SA, Hiszpania,
  2. TAUMER Sp. z o.o. (Polska);
  1. Wykonawcy występujący wspólnie:
  1. Skanska SA (Polska),
  2. Skanska SK a.s. (Słowacja),
  3. Skanska a.s. (Czechy);
  1. Wykonawcy występujący wspólnie:
  1. Mostostal Warszawa SA  (Polska),
  2. Przedsiębiorstwo Inżynieryjnych Robót Kolejowych TOR-KRAK Sp. z o. o. (Polska),
  3. ELEKTROBUDOWA SA (Polska);
  1. Wykonawcy występujący wspólnie:
  1. BUDIMEX SA  (Polska),
  2. Zakład Sieci i Zasilania Sp. z o.o. (Polska),
  3. KZN RAIL Sp. z o.o. (Polska);
  1. TORPOL SA (Polska);
  2. Wykonawcy występujący wspólnie:
  1. ZUE S.A. (Polska),
  2. Strabag Sp. z o.o. (Polska);
  1. Wykonawcy występujący wspólnie:
  1. Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. ( Polska),
  2. „Planeta” Sp. z o. o. Polska); 
  1. Wykonawcy występujący wspólnie:
  1. MAR-BUD Budownictwo Sp. z o.o. (Polska),
  2. Torkol Sp. z o.o. (Polska).

Zakres zamówienia

Zadaniem wykonawcy wybranego w przetargu będzie budowa trasy tramwajowej o długości ok. 1,5 km w ciągu ul. Światowida na odcinku: Tarchomin Kościelny (wcześniej pętla Mehoffera)–ul. Strumykowa.  W ramach zamówienia wykonane zostaną 4 perony przystankowe zlokalizowane na skrzyżowaniach ulic: Światowida z  H. Ordonówny i  M. R. Stefanika. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: roboty branży konstrukcyjnej, torowej, drogowej, elektroenergetycznej, sanitarnej, teletechnicznej, wykonanie i wdrożenie projektu organizacji ruchu na czas robót budowlanych oraz wdrożenie projektu docelowej organizacji ruchu.

Zamówienie przewiduje m.in.:

  1. budowę budynku stacji prostownikowej trakcyjnej „Nowodwory” wraz
    z wyposażeniem w urządzenia elektroenergetyczne oraz budowę układu kablowego;
  2. budowę torowiska o konstrukcji bezpodsypkowej z zabudową asfaltową lub trawiastą (w zależności od lokalizacji);
  3. przebudowę ul. Światowida oraz zmiany układu drogowego wynikające z budowy trasy tramwajowej (przebudowę istniejących skrzyżowań, ciągów pieszych i rowerowych itp.);
  4. budowę lub przebudowę elementów elektroenergetycznych takich jak m.in.: przewody, konstrukcje nośne, konstrukcje wsporcze, punkty zasilające
    i powrotne, kable trakcyjne, światłowodowe i sterownicze, przyłącza energetyczne i oświetlenia ulicznego;
  5. budowę i przebudowę odwodnienia jezdni i torowiska wraz z odprowadzeniem ścieków do kanalizacji;
  6. budowę i przebudowę sygnalizacji świetlnej;
  7. przebudowę i zabezpieczenie infrastruktury podziemnej znajdującej się w kolizji z budowaną trasą tramwajową, w tym m.in.: sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, kabli elektroenergetycznych, instalacji teletechnicznych, sieci c.o. i gazowych, instalacji oświetlenia ulicznego itp.;
  8. budowę oraz zagospodarowanie peronów przystankowych m.in.: oświetlenie, instalacji elektrycznej zasilania biletomatów, monitoringu miejskiego oraz systemu informacji głosowej i wizualnej (SIP);
  9. zagospodarowanie terenu, w tym zagospodarowanie zieleni.

Zamówienie jest częścią projektu pn.: „Budowa wybranych odcinków tras tramwajowych w Warszawie wraz z zakupem taboru” zgłoszonego do dofinasowania w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014–2020.